Daylight

Inte mycket att skriva i ord om idag, vara varit i stallet en sväng och annars varit hemma i lugnet, ser ut som det börjar bli snöstorm? Mysigt med snö iaf :) Annars har jag bara fotat syster lite och kollat på offside med familjen med ost & kex, mums!  Hatar även internet som gjort att jag fått börjat om & om igen så sitter här fortfarande!
Julafton var jättemysig med vildingarna a.k.a kusiner,moster,fredrik, mormor och family , fick väl inte allt jag önskat, men kan man någonsin det?
Nej, pengar eller saker spelar ju ingen roll egentligen för vad skulle man med det till om man inte hade familj & vänner?
Får även tänka att jag fyller år på måndag den 28.e så det jag inte får nu kan ju hända att det dyker upp då!
Har ju redan köpt min systemkamera som är det bästa! :) 
Men paljetter och klänningar var det , så nu vet jag inte vad jag ska ha på nyår istället!
Fick just reda på en till julklapp att mami beställt new moon filmen :)

Sammanfattar det mesta i bilder även om det kan bli många så ursäkta!









Lite julklappar!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: