arbetsdag

gud vilken dag, åkte till stallet vid 9 sen åkte jag och Katarina till Hedemora och löshoppade Shaquine, fick hjälpa till och piska på henne på banan, super duktig var hon! och vi tror nog inte hon haft så höga hinder förut,ojoj.
Fick träna på att lasta in henne, det gick bra för mig! ;)
När vi kom hem var det bara att börja mocka åt Shaquine och Daphne, sen red jag och Paulina ut med daphne och brille en vända, sen stannade vi i paddocken, travade på daphne bra på volten, superbra!
Sen började Paulina märka att brille la sig i hagen, inte bara en gång, så han blev dålig, det betydde att det bara var att longera honom för oss, ytterligare tid i stallet, som tur bjöd katarina mig på mackor & festis :)
Vi tog insläppet åt carina också, gick bra bra :) Åkte tillbaka och tog kvällen också, alltså var jag nog där sammanlagt 10 timmar, goooooooooooosh! Nu vet man ju att fölet till cocco kan komma närsom helst! Tog bilder på maggen & den fina himlen :)

Så imorgon ska jag veeeeerkligen vila ut! kom på att jag hade nutsi imorgon så det blir stall ändå, hehe! så då kan jag lika gärna va med på stallmötet ändå och få äta tårta, nästa gång är det min tur att bjuda eftersom jag ramlat (;



knäpppojken rubis kan allt


Morritz


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: