fredag

Ciaaaao!

Glömde säga att Carina i stallet tyckte jag passar jättebra med hennes häst Daphne, att det syns att vi gillar det vi gör, respekterar varandra osv, bästa daphne! :)
Och som jag sa med förra hästen arne som jag red när han stog i stallet, ägaren sa att " du vet att du får rida honom när du vill" , det hade jag ju inte tänkt på, så hoppas kunna cykla dit i sommar och rida honom någon gång iaf :D
Men men , idag var det praktik igen, dom började rida rygg, puuuuh säger jag efter ett tag! Tur hann alla klart med pysslet jag bett dom göra på fria tiden i lera, vissa ville ju inte alls men jag är glad att alla gjorde :)
Efter var jag himla trött, tänkte ut och springa men är inte kry än, ringde katarina istället och hämtade pållen Morritz så gick vi på en tur i kvarteret, himla himla skönt! :) Träffade även 2 andra barn från skolan plus han som bor där som också går i klassen, en av dom andra är i klassen där jag är, han hade tydligen frågat om jag skulle vara i stallet idag när hans mamma skulle dit, haha sötnöt, så satt med dom lite när dom hoppade studsmatta:) Sen började regnet ösa ner, men borsta av ruben lite snabbt.

Nu har jag fått lite mer reda på mitt rum, golvet har tittat fram och det är dammsuget, behövs dammas!
Imorgon sover emma här och vi tjejer kommer befinna oss på marknaden, där även barnen hoppas att se mig och jag hoppas att se dom :)

peace out

daphne

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: