glass

usch va jag känner mig slapp, att jag aldrig gör nåt, vill verkligen orka ut och springa mer! Men det kommer väl när det torkat upp mer i skogen :) Idag hade jag kvällen i stallet, då såg Marie att vaxproppen gått i ena tutten på cocco, så nu kan det bli närsom!
En lista sitter i stallet så man får betta om vad man tror & när det blir, skrev upp mig på att jag tror den kommer på morgonen till onsdagen, ett sto som är mellanbrun :) Jag kände att tisdagen är dagen, men får se.
Föresten gick jag med i en grupp som jag såg att bara Sandra granholm var med i " vi som sjöng freestyla, raka maka fon istället för rock the micrpohne" till bomfunk mc's låt, blev så glad för jag sjöng alltid så :D och nu några timmar senare är nog över 20 pers som gått med i gruppen efter det  ;)

Prövade föresten en av de nya glassnyheterna när jag handlade med mamma eftersom man fick en 10kr rabatt i tidningen, så jag smakade cornetto freestyler, passade ju över hur glad jag blev att hittat gruppen ;DDen var helt okej god, gott med nötter i, men stor :o

Imorgonbitti bär det av till stallet och åka med Katarina och löshoppa shaquine i Hedemora, spännande med nytt ridhus :) Sen hoppas jag kunna rida ut med Paulina & sen mocka åt shaquine :) Så hoppas på en fin dag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: