handel

 En tur ut i regnet igår efter vi kom hem efter en dag i Västerås, snacka om kass kondition jag fått, men det var bra fynd i staden, dessutom var team Picasso där ifrån körslaget och övade så fick se Marie Picasso,skoj (Y)
Och i förrgår var jag ju i västerås med tjejjorna, då fick jag med mig ett rosa nagellack & puder.
Fick bråttom till bussen imorse, var till Avesta med Lolls,emma och martina, fick med mig en skjorta hem också men ville gärna ha den blå/vit randiga också, så ge mig tack. Vi fikade lite och mys, nu har jag ätit tacos som jag och syster lagat , sjukt gott!

Blommigt, såklart jag!

Vita lite bra skor

Ring & earrings, snäll syster köpte ring till mig för jag städa the room

as nice skjorta som jag diggar stort (Y)

hur söt & hur billig som helst, 29kr!

Längre tjocktröja

Rea fynd bara för att

Mitt absolut bästa köp som jag hoppas känna mig lite unik av

cutie dress


Nå, bra köp av mig ?  Det tycker jag!

KOMMENTARER


tycker ja också!

bara massa snyggt!!!:D



haha gå med i gruppen du å ;)

2010-04-16 // 22:02:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: