häst är bäst

Vilket väder idag va? Så himla trött idag på praktiken men det gick, jag hade varit saknad märkte jag (;

Skulle ut till en skolskog som jag inte visste,så jag kom där i mina tygskor, fick gå runt en stooooooooooor vattenpöl över halva jävla grusplanen -.- Men det var roligt att se alla i skogen bli dygnsura av att hoppa i vattenpölarna, och bra att träffa Fannys grupp där så jag fick någon i min ålder, höh.

Men sen bar det av till stallet , står ute i paddocken och borstar Daphne när det är så härligt väder :)Sen red vi ut med Linnea :) Daphne tveka helt i början, ville inte gå alls, så det sluta med att Linnea & gick före vilket var mycket bättre för Daphne.

Men får väl pressa på henne lite mer nästa gång eftersom de typ bara blev skritt :)

Blev huxflux påhoppad av Gennaro att hjälpa han att tömköra Ruben i paddocken, så gick brevid och höll i han runtruntrunt & runt, i början var jag rädd att han skulle hoppa och krångla men han var så super duktig för att vara första gången! :)

Ska hålla en liten lektion imorgon på korta gympan för barnen så behövde läroplanen så fick gå in till Per efter så försökte han hjälpa mig eftersom jag inte äger en sådan, höööh. Fick också höra att sonen sagt något om att jag kunde ha varit barnvakt vid något tillfälle förut, och det är ju alltid kul att höra :)


KOMMENTARER


okej, ja det lutar mot nått sånt :D vi får se!

2010-04-14 // 22:01:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: