hey, soul sister

har jag något vettigt att dela med mig av? nej, egentligen inte.
Kan bara säga att jag fick hjälpa Gennaro igen med ruben i paddocken, denna gång var det mer härj och stegring vilket resulterade med att jag kom hem med en trasig tand och en bula i huvudet, ja han hade knockat mig. heh
Idag efter praktik åkte jag med alexander och katarina till höbonden i avesta och hämtade hö, och hur mysigt som helst, så vill jag bo.
Kor,höns, ,massor av får och det bästa, massor av hästar.
Blev vädligt impad av fåren, hur söta som helst där dom stog och ville bli klappade och trängdes.
Efter det borstade jag Nuttan och rensade bort lite överbliven päls, så synd om tösen som aldrig blir bättre än♥

Idag var den beräknade dagen för fölning för cocco (gennaros häst) men antagligen så kommer hon säkert gå övertid några dagar tror jag, måste alltid vara redo på att katarina kan ringa närsom! :)
Det har gått så himla fort med cocco, kommer ihåg när Daphne väntade ruben, så himla mysigt att ut och rida med att veta att man red ut med 2 hästar, hih ;)

cocco bellan

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: