in my head

usch säger jag, är helt genomförkyld, vaknade tidigt och hade svårt att somna om för jag var så snorig.
Har känt mig helt seg hela dagen men åkte ner till stallmötet, blev glad att Gennaro sa att jag var så himla duktig och modig som ville vara med honom och tömköra ruben fast han håller på som han gör, men jag ahr ju fått betalat en tandbit för det, ehe. Sen mockade jag åt lilla Nutsi som jag hoppas blir bättre snart
Men iaf så fick jag några dagar planerade, blir väl häst varje dag framtill helgen iaf, imorgon ska jag rida Daphne med Paulina och Cyganek eftersom vi är lediga och på tisdag med Linnea och Ingela, lite ovanligt att ha sällskap med himla bra :)
Har tagit ett bad medans jag kollade klart på sex and the city filmen & smorde in lite brun utan sol, jätte skönt men kände mig ännu konstigare efteråt. It´s a mess on my room men jag orkar aldrig städa, eller plugga

Jag är så spänd och nervös att fölet ska komma hela tiden, kan inte lämna telefonen för då känns det som katarina ska ringa, om det så är mitt i natten så ska hon ringa!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: