mavericks

aloha! idag var det praktik som vanligt, fick veta imorse att jag fick rida Daphne om jag ville, så fick tag på Linnea så stack vi ut och red en sväng runt Lapphyttan, många nedfallna träd och leriga ställen men vi tog oss runt iallafall, himla bra också ;)  Hann nästan precis tillbaka tills regnet började komma, katarina hoppade lite med alice över ett hästhinder och sa att jag skulle ju gå på agility med alice, haha jovisst ;)

Imorgon är det valborg, det visar sig vad vi tjejer tar vägen men vi har siktat in oss på Fagersta iallfall (y) Så jag håller tummar och tår att fölet inte kommer imorgon natt, då dör jag.
Och glöm förtusan inte att Johnossi släppte sitt nya album " Mavericks" igår på spotify, några bra låtar kan man finna! Och nu har dom gjort så man kan se alla som aktiverar, deras listor på spotify som man har på facebook, tufft!
Lite speldatum är klara till peace & love, just nu står Kent på torsdagen, jag längtar! Vill gärna veta hela, veta när miike snow & the kooks ska vara, det är också måsten.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: