pang bom

åhjo, händelserik dag.

Halv 8 hämtade Katarina mig och vi åkte till Fagersta, nästan helt slut i tanken letade vi desperat efter en mack där man kunde betala kontant men ikke när det mesta va stängt, men vi klarade oss!

Väldigt inne blev jag när jag tittade på dem som hoppade, och när vi kom hem till stallet drog jag ut med Daphne på en gång, kom inte långt åt det hållet jag skulle i skogen så vände och red åt andra hållet,visste att det fanns ett träd som ramlat i skogen så jag ville busa och få henne att hoppa över,första gången gick bra, sen vände jag och ville igen av ren impuls, så tog hon sån stor och stark sats tror jag så jag ramlade av åt sidan men förvånad hur bra det gick, hon är väl inte så van vid att hoppa heller kan jag tänka mig. och då ska jag säga, det är första gången jag trillar av en häst, så nu måste jag bjuda på tårta i stallet sen :]
Resten av dagen har jag segat,sovit,kollat top model och lagt in bilderna.
Imorgonbitti blir det att rida ut på Morritz med Katarina och någon av unghästarna (Y)
Föresten är dom lila chinosen beställda nu så hoppas dom passar :)

Here's the glasses that I wanted so much and now their just mine! :)
Vita med spegelglas, peace va!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: