silvia

känns pretty värdelöst att berätta vad jag gör, igår körde jag iaf bil och fick bli så att jag körde till fagersta och hämtade syster och hem, gick rätt okej förutom alla jävla motorstopp som jag inte får igång, hehe.
Men idag har vädret varit på topp så tog mig ner till stallet och mockade åt Nutsi och red Daphne i skogen med Cyganek och Paulina, lite mysigt det så vi bestämde nog att rida på lördag med, länge sen jag red ut med någon annan eftersom jag oftast rider ensam :)
Sen tog jag en omväg hem för att få gå mer (Y)  Men ändå så stack jag ut och gick en vända till sen, hur skönt som helst och så kul att se snön försvinna!
Och just det så ringde min telefon säkert vid 2 tiden inatt, en stupfull johan ringde mig men skojjsigt värre, prata i mer än en halvtimma och vid halv 5 när jag sov ringde pojken igen, och jäklar ja säger jag bara, haha!

Imorgon börjar praktiken igen, känns nästan som att börja från början, heh nejdå. Men kan nog ta hem mina täckbyxor därifrån nu!
Efter dagen ska jag ner till Daphne imorgon också men då rida med Linnea och hästen Ingela, ska väl hinna få lite fart på henne innan :)
Och då skulle vädret va på topp igen så det känns underbart, sen har jag kvällen och får springa ner dit & skynda hem till top modeeelllll!
Nu ska jag komma på namnet på hon jag hejjar på ......... nej jag vet inte, men hon är blond!

sweet dreams.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: