tömkörning

Hoooooooooj!

Nutsan blev borstad så gott jag kunde, dammråtta! ;)
Sen höll Gennaro "tömkörningskurs" för oss som ville. Fick även prova tömköra Belinda, hur snäll som helst och trött blev jag när jag skulle springa efter när hon trava, kände hur mina ben vek sig som spagetti eftersom jag redan sprungit massa så står alla och kollar, haha! Men det är bra med extra mycket träning idag! Vi prövade på Ingela på samma gång, henne gick också jättebra att kontrollera, kul kul :) Får väl köra lite så med brille istället för att koppla på vagnen så jag också får träning så kan vi ut och springa båda två istället, eller köra varannat (:

Nu har jag bänkat mig med naturgodis och APU uppgifterna, ska försöka göra någon nytta iallafall.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: