hey ho, lets go!

nu är det nära, snart är vi påväg och jag är lite nervös. Packningen är vägd men fick knappt på ryggan på ryggen, hehe . Men 13kilo var det, men allt är inte i och på än men det går nog bra.

Idag fick jag sova ut lite ändå, eller ja till 9 sen slöade jag tills efter lunch då jag cyklade till stallet och mockade och skrittade ut på morrisen, söta lilla segpropp, närå bara att sparka på, mysi. Sen gjorde vi upp lite hästdagar här framöver, dels så åker en ägare iväg i över 2 veckor så då ska jag dit, varje dag så då lär jag bli off. Men det får jag cash för, så wooho! Och sen en gång till en kortare tid, dubbel wooho! :)

Aja, sen kom moster,fredric,kusiner och mormor hit på en sista grillning. Nu småkikar jag på bröllopsfotografen med mam,pap med popcorn & mörk choklad (Y)






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: