in december drinking horchata

tjo mates, riktigt seg dag idag, så vad har jag gjort? Jo jag gick in och duschade helt i onödan, sen bajsade allt så jag åkte ner till stallet och gick promenad med brille och sprang lite i foppa, inte att rekomendera, målade lite i sista boxen och åkte hem och såg one three hill och grät, så bra. Regnet vräkte ner, jag åkte tillbaka och målade näst intill klart hela, vad skulle jag annars göra i regnet. Och nu har jag kollat på sex and the city och druckit smoothie igen, mummaa
Och igår flängde jag runt överallt, åkte med katarina till ruben & rq på betet och höll rubis medans andra pålle blev skodd, sen åkte jag hem, men åkte till stallet igen och mockade och borstade, sen åkte jag hem, sen tog jag bussen till fagersta och in till tatueringsstudio med syster, sen åkte vi heeem, sen kollade jag one three hill det jag hann, sen åkte jag till stalleeeet och hjälpte linnea när hon hoppade brille och sedan red jag daphne, träffade trevliga barn som vi stannade och pratade med. Sen hann jag knappt hem och åkte till Kylsbo och mötte jenny och red ut på arneponken, kändes tråkigt att behöva lära om saker om honom för det var så länge sen, då förstår man hur länge det är men men han är a.k.a vispen nu förtiden, och det förstår jag haha, försökte springa i galopp men ändå stå kvar på stället och stampa upp och ner, ja ni kan ju förstå hur tokigt det låter men ack så jag saknat killen, hoppas det blir snart igen! :)
Regnet vräkte ner precis innan jag skulle cykla hem, i mörkret för ja det blev sent mysi mys, med alla grodor på vägen så det var lite läskigt men hemma väntade ost & kex och smoothie <3

hehe snyggbild på mig och kusin nisse

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: