långa dagar

hej hej hallå, nu har jag plastat in mat och kläder in plastpåsar till fjällvandringen, men om jag kommer få plats med allt är en annan femma, jävla sovsäck.
Annars idag då, städat rummet, vilat och sovit, mamma har beställt tid till att färga/tona håret eller vad dom gör åt mig på frissan, woho det ska bli riktigt spännande. jag har varit ute med chilivippen 2 ggr idag eftersom jenny skulle iväg, super duper mys :)
Nu äter jag grape,dricker vatten och kollar på ciao bella, lånade lite filmer igår när jag var hemma hos jenny och chili (Y)
Katarina hade visst ramlat av sq idag när hon red, men jag hoppas att jag kan få rida Morritz imorgon ändå, ska inte gå upp lika tidigt heller, skönt.



KOMMENTARER


Anonym

ja det blir nog bra när vi väl sitter på bussen, pepppapeppa

2010-08-28 // 19:39:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: