blind to you

äntligen orkar jag sätta mig vid sationära datorn där jag lägger in bilder,men det är inte med nöje så seg som det är...
Iaf, övningskörde igår med papi till fliken för han ville meta mört till kräftorna, trååkigt. Men vi fick en liten vän dit, en kisse som snodde en fisk som sedan höll oss sällskap hela tiden, mysipys.
Travade massa ved igår också så det tar sig, kom på att testa konditionen och inviga mitt fina hopprep så gissa vem som har lite ont i vaderna idag!
Idag har bine varit med mois fr¨ån stockholm, trevligt trevligt och det var riktigit länge sen. Det är synd att det inte finns något att göra här, men vi bakade en kladdkaka, blev den tunn? haha ja
Ville börja packa till Göteborg ikväll men tiden ticka iväg så det får bli imorgon kanske, jag längtar ju så!
Sugen på att köpa stativ, eller ja jag ska och en fjärrutlösare så tittade även på UV filter, DÅ kom pappa på att han hade ett till sin gamla kamera, tack redan. Vet inte om det gör någon skillnad, får testa sen :)
Och ni får ursäkta om jag lägger in så mycket bilder på en gång men jag tycker iaf det blir mycket roligare med bilder, så den får nästan kallas fotoblogg!














KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: