götet here we come!

väldigt dålig på att komma ihåg vad jag gjort, var iaf i stallet och målade och fick färg i håret, hunden alice blev klippt så söt så.
Denna dag ville jag skulle gå snabbt så Göteborg kommer, och de gjorde den. Övningskörde och hämtade mommo i Fägtown som grillade hos oss, packat och bara chill chill. Bad pappa ta kort när jag hoppade också, så dålig att ta bra bilder haha, fick cutta bilder för att få mig större/närmare.
Engligt schemat på liseberg imorgon så spelar Petter på en scen? så hoppas de för de vore ju lite kul när vi väl är där och gud här vad de ska åkas!!








KOMMENTARER


sv: tack Säääb! you're cute!

2010-08-06 // 07:51:27

Coola bilder :D

2010-08-08 // 13:46:05
louise gris

haha jaa skulle skriva att jag fick höra ur phonen men tappa greppet att skriva något

2010-08-08 // 23:01:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: