ye

hallo hallo, kan inte ens förstå att jag orkade gå upp kvart över 5, fy va hemskt, men jag kom iväg till stallet och red Morritz med katarina och shauqine, sen åkte jag hem och sov 2 timmar hehe. Sen drog jag till lagunen så nu är brynen plockade efter sprutande tårar, sen åkte jag till stallet och red ut med Linnea, lite roligt race där, pigga daphne. Imorgon ska dom och kika hennes öga, ja hon är ju blind på ena ögat men nu har hon fått en hinna på och de rinner ur ögat och hon verkar inte lika pigg jämt, men jag håller tummar och tår.
Stannade kvar och målade det sista tror jag på boxarna, åkte hem och slappade satan med one tree hill, sedan skrev chilis ägare till mig så var ute med chili nu på kvällskvisten ensam första gången men det gick ju bra! :)
Skola imorgon, känns helt sjukt och vet inte vad jag tycker om än att slå ihop våra klasser, jag hoppas jag ska klara det. Att börja se bekanta ansikten igen, nervös

tja chili 3år här,  ska bli fotad bättre med sytemis sen (y)

KOMMENTARER


den ser ut som min rocky!

2010-08-18 // 19:43:19

han ser typ ut så, lite grövre bara! ja visst, det blir väl rätt så snyggt. men ska nog gå hem efter idrotten, om jag inte mår bättre när jag vaknar

2010-08-18 // 20:49:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: