baka liten kaka

trodde inte det var sant när jag kollade på termometern imorse, 21 minusgrader!
Idag var det väldigt segt på praktiken men kan ju vara skönt det också, en mjuk pepparkaka gjordes med lingonglasyr. Aldrig hört förut så nu står jag hemma och gör en citron/lingon sockerkaka med lingonglasyr så får se vad det blir av den :)
Imorgon är det tandläkarbesök på schemat efter praktiken och laga min trasiga tand bl.a. Jag tycker inte om att man dregglar som ett as där...
Ska strax göra matlåda också, det är det lite jobbiga, bara massa pasta hela tiden, makaroner,fusilli,tortellini osv. ja det går ju inte utan knappt. Så nu gör jag fusilli med quornfärs med matlagningsgrädde, jättegott!
Iallafall, får se vad det blir av helgen. Skulle behöva plugga för jag har huuuuur mycket som helst och göra saker jag vill för nästa helg ska jag praktisera med utv.störda barn, då har jag provat på 3 jobb på en praktik, det är bra gjort (Y)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: