lycka

Skulle egentligen lagt ut en bild när jag satt med en chokladmask i ansiktet men det var så sjukt fult, haha.
Andra och näst sista dagen på sista praktikplatsen, helt underbara barn som har sina vis. Har badat,klätt på och satt på en unge en blöja för första gången, och duktig var jag för jag klarat fast det var ett riktigt busfrö :)
Detta skulle jag helt klart kunna jobba med, mysiga kvällar med barnen och laga mat osv.
Men min dag gjordes helt av Daphne, vi red i paddocken och hon var hur fin som helst, så fin har hon nog aldrig varit med mig och hon arbetade riktigt och gick på tygeln massa massa i traven, åh så kul det var och beröm fick jag också, det kändes jäkligt bra.
Varit en lugn hemmakväll annars, gått en promenad med chili, ätit pizza och segat i sängen med popcorn. Imorgon är en ny dag så lär nog försöka somna in, inom kort

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: