trött tjej

sitter i sängen och måste börja läsa min svenska bok som ska vara klar imorgon.... haha
Har nyss bokat halkan med min vän jesper lind så nu är det jag som måste skärpa mig och ut och köra dom få dagarna som är dit, scaaary men lite kul också, faila på det vore det värsta bara. Känner att jag snart måste komma igång på riktigt och vara aktiv med körning och teori, nästa år ska jag ha kökort
Idag simmade jag med bea och lollo efter skolan, vi var så duktiga
Imorgon blir det att rida efter skolan, tänkte försöka styra ett lika bra pass med daphne som sist, och den träningsvärken sitter kvar än och det var i lördags... snacka om träning för låren, as bra för då rör jag ju mig också.  Får inte glömma att det är julbord i skolan!!!



KOMMENTARER


haha men du kommer jju inte misslyckas med halkan! Så tänkte jag också, men det går ju typ inte :P

2010-12-15 // 09:12:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: