brick by boring brick

jobbig dag, trodde vi skulle ha samhällsprov men icke!
Nu när allt satt där de skulle i hjärnan,
flytta fram lektion och sluta tidigare, jag och louise chillade och åkte till Avesta, pengar behöver jaaaaaag.
Men vi fikade iaf på bullen vilket var gott, något hitta vi iaf, ehe
Har försökt kolla lite kläder till imorgon, jag & louise = party ungefär,

Skulle varit med Melissa men känner mig så stressad av allt plugg så lär försöka plugga eftersom jag inte hinner det annars, så hoppas vi kunde göra något nästa helg eller så :)

Nutsis ägare och ringde och sa att Nutsi skulle vila,något som inte var bra på henne så attans får jag bara mocka och mysa! Tur att vi har andra ögonstenar (:

Nu ska jag härja vidare
Ciao


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: