kings and queens

yo, ligger och dricker saft, väääääldigt gott, får mig att tänka på sommaren också (Y) Dagen gick snabbt, skön..T , gjorde samhällsprovet som var simpelt, kändes bra iaf,var hemma 2 och tänkte ta mig i kragen och plugga(?)  NEJ, jag sov, APSKÖNT.
Kikat curling har jag gjort idag också som inatt, rätt insatt, HAHA
Mamma kom hem och hade köpt pannband också, nice! men skulle vilja ha roligare men duger.Hade kvällen i stallet och skulle springa dit, katarina i stallet ringde precis innan, och hon sa nej du får inte springa, det är för kallt. Jag ba hahah okej,  men antar att hon har rätt , så jag gick snabbt ist och gjorde utfallsteg när jag kom hem (:
Men iaf, när jag stog och tog bort bandage kollade jag upp på Ruben, då är han fuuull med blod över hela mulen, blev livrädd, ringde Katarina och började tvätta lite, hennes man kom ut, visade sig att de inte var nån fara , luck!
Sonen stannade kvar och ville hjälpa, haha så söt, fick ge dom maten osv. i hans klass ska jag ha praktik, på lågstadiet, ska väl bli spännande :)
Gick över till andra stallet, fick en smocka av minsta hästen, fyfan slog upp huvet i min käke så jag trodde den gick av, hade stor lust att grina men gick in och krama stora Nutsi, ahaha.

hela dagen har inte varit bra, mamma ringde och talade om att hon skulle komma hem senare för hon var hos mormor, hennes katt (Morris) har inte kunnat ätit på dagar,blivit smal & gammal och nu var det slutpunkten, komma hem igen utan kattsing, jag bara grät och grät och ville ta farväl men det hann jag inte, han har ju funnits med hela tiden, typiskt mig att vara så känslig över djur som är bäst,kan inte titta på honom utan att bli ledsen.
Mest synd är det om mormor <3


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: