pics.

you appear just like a dream to me, don't you know?


KOMMENTARER


sv: Hej jo förlåt :D Skulle svara att jag jätte gärna ville hitta på något, men det gick inte att kommentera så skulle göra det sen, men då glömde jag :P Ja, det skulle vara skit kul att åka till V-ås :) Kan jag ringa dig vid typ 9? :) Ska kolla om jag kan ta mig till Engelsberg :)

2010-02-28 // 19:03:56

sv: Jaha :) Jo jag hade nog skjuts, bara det är bra väder. Men när ska vi åka isåfall då :)?

2010-02-28 // 19:18:12

sv: Nej jag har ett kort som jag köpt som jag kan åka på, :) Ja men ska vi ta tåget som går 10 då eller? eller kvart i är det från Fagersta va?

det skulle vara lättare om jag kunde åka från ängelsberg, för det är aldrig några på tåget så det är ju bara att ja letar efter dig :D?

2010-02-28 // 21:02:24

sv: ja men va bra :D!

Haha, det ska nog bra ;)!

Jag hoppar på 10 tåget i Ängelsberg då! :)

Jag skickar väl ett mess när jag åker så att du vet att jag inte missar tåget ;)!

2010-02-28 // 21:10:25

sv: Ja det är synd :/

Nej jag ska inte heller köpa så mycket, har inte så mycket pengar :) Ja jag vet, jag har sånna, hittade mina på Lindex för ett par månader sedan :)!

kanske finns kvar! :)

2010-02-28 // 21:16:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: