smoooth

Trodde ALDRIG jag skulle klara av, vi hade 2 prov idag, samhäll och kommunikation, trodde jag skulle få vara vaken hela natten för att plugga , men det kändes som det gick rätt okej ändå,alla rätt på första delen av samhällen förvånar, men dom flesta klara det,bra BF! kunde väl gjort något bättre på kommunikationen,komma ihåg ords betydelser stannar inte länge här uppe.
Har också fått värsta träningsvärken av intervall springingen vi gjorde på idrotten igår, men nödvändigt!
Och nu är det loooooooov, stall ungefär varje dag,skulle vilja försöka få till att träffa Melissa, om du har tid & vill? ;)

Böt om när jag kom hem & gick till stallet och red Daphne idag eftersom jag fick förfrågan och visst gör jag, red bort vid malmheden och galoppera hela gamla banan fram & tillbaka,brukar mest trava för att ha kontroll men Daphne är superhärlig så allt sitter säkert & helt überkontrollerade! Faktis stolt att jag vågar pröva mig själv, det är nyttigt hörni.
Varit hemmamys med mamma och pappa,hemgjord pizza,popcorn&ostbågar,film,os,sova en stund, det är toppen.
Nu ska jag kolla på Björn Gustafsson ett tag innan final i curling, hehe så insatt.
Måste faktis ha lite Ben & Jerrys half baked också, hörde att någon måste träna sen


KOMMENTARER


hahah du får helt enkelt flytta in hos mig ;)

2010-02-27 // 14:16:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: