suck yeah

kom på att jag har en jobbig vecka framför mig....

  • samhällsprov,STÄDA, ge kvällen i stallet = springa dit
  • slöa och plugga
  • slutar vid lunch, rida Daphne, hem ,tillbaka & ge kvällen i stallet
  • ge kvällen i stallet
  • samhällsprov, prov i kommunikation, nåt mer skoj hoppas jag, NJUTA AV LOV
  • sköta ruben & shaquine i stallet, nåt mer skoj hoppas jag
  • sköta ruben,shaquine & Nutsi i stallet

heh skulle behöva göra utfall & situps varje dag också
för jag fick sån träningsvärk (Y)

och sportlovet " du kan nog räkna med stall nästan varje dag nästa vecka" hehe skojj :D ja faktis, så mycket jag hinner och orkar
om jag inte gör annat,häst är bäst :)
Iaf glad att vi bryds ska till pizzahut & fest iaf fredag och lördag hoppas jag :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: