dancing in the moonlight

haha lite sjuk dag ,började att jag bröt ihop framför min matte lärare för jag sa att jag inte fattade någonting & vill gå på studiero med dom andra, men han tyckte inte det för jag klara förra provet.
Sjukt, vet inte varför jag börja tjura så, skulle ju bara säga hur jag tänkte, humör svägningar av hormorpiller kallas det.
Aja, estet gör saken bättre, riktigt kul! Frågade om omdöme och min lerfågel var ett mvg arbete tyckte hon för den var så fin, as gooooood (Y)
Ingen trafikkunskap så var i Norberg vid 1, gick till min förra praktikplats på förskolan, åh så förvånade dom blev, dock var dom precis påväg ut så fick stå ute & frysa,känner verkligen att jag saknar barnen, kändes som jag hade praktik igen och fick hjälpa barnen,
 han som gillade & var med mig hela tiden på praktiken som var arg på mig sista dagen ba: jag ville faktis att du skulle komma.
haha aaw va glad jag blev, så sprang han fram och kramade mig innan jag gick :)

Gick hem med isklumpar till fötter ett tag,FAN va det snöar också, kom nyss från sjukgymnasten.
Spänningar & stress är nog delen till mitt problem med kappmuskeln,
haft ont under en längre tid när jag gör tunga & kraftiga rörelser,eller bara när jag springer, ja mer än år har det varit vid skulderbladet iaf.
skolan, stallet, att hinna med att plugga som man inte orkar, tyngden på mig själv.
, men ska komma dit fler gånger och lära mig övningar och sådant som var just kombination av thai shi och sånt vi gjorde igår, kul ändå :)
skönt att hon knakade ryggen också! (Y)

nu vet jag inte vad, kollar på eva & adam men skulle behöva plugga...
vädret lockar inte att springa heller,


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: