doktorn

Dålig uppdatering men finns ingen riktig ork.
Bion igår var supppppeeerb! Så underbart het människa det finns!!
Men det är filmen det handlar om, jättebra ;)
Kändes helt sjukt skönt att prata lite och släppa ut, det behövs.

Ringde nyss Katarina med goda nyheter , ska rida Morrisen med henne och Shauqine på söndag,
men att Roquine (storasyster) är frisk från sprickan och kan också ridas in!
Så nu blir det mycket rida med sa Katarina, vilket jag hoppas,
 träning träning! :D
Annars idag har jag slappat,badat och sovit.

Var till doktorn med mamma med min axel/skulderblad som jag haft så ont i så länge, ja faktis mer än ett år spec. när jag rider,
bär tungt eller springer,
vilket är att jag är jättejätte spänd, resulterade i att
jag ska få tabletter och bokat tid hos sjukgymnast :|
Hoppas det blir bättre så jag orkar mer :)
Föresten hade han creapy eyes som jag trodde skulle ploppa ut, haha!

Jag behöver plugga, men jag får liksom ingen orkkkkk.
Ciao

Det lilla gör mig så glad även om det är fel läge. Jag undrar hur saker tänks

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: