finns idioter till allt

blir lika förvånad som alla andra, att stå med på en blogg och låta
som värsta slamprodukten med andra, hur sjukt är inte det ?
Det är ju inte direkt så att jag går till vem som helst som det får att låta
Om det är något jag är så är det att iiiinte vara som dom, spec en, gud.
Min vän oliver talade om det för mig igår vilket också tyckte det var sjukt
och inte stämde någonstans, dom som känner mig vet hur jag är.
För att något händer någongång ska man bli sååå omtalad, men resten då?
Jag framstås som något jag verkligen inte är.
Sjukt irriterad men vill inte bry mig (:

Ska senare skriva om min dag igår!

KOMMENTARER


hahah meenar de!:0 men ah.. händer i dag då?:D

2010-01-31 // 11:50:44

vadå :O vad har hänt :O??

2010-01-31 // 12:22:01

okej gött :) händer i dag då?

2010-01-31 // 15:54:12

sv: men vilka cp:n!!

Är det Adam som gick i min klass som skrev det :O?

Va arg jag blir. Har du lust att hitta på något snart?

2010-01-31 // 16:31:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: