forever young

Ja rubriken säger sig självt, har nyss kikat på Tjenare kungen och låten sätter sig alltid på hjärnan efteråt.
Varför vi köpte filmen mest nu var för jag vill kika på Joel Kinnaman, grrrrrrrr helt sjukt snygg kille, extra där med hatt!
yeye, till det åt jag fetaost vilket jag älskarrrrrr med extra många r!
Sprang ner till stallet och mös med pållarna, underbara små & stora liv!  och sprang en vända efter det, brabra ((:

Hade helt bestämt att inte vara med på sminingen idag, kändes opassande men blev bra!
Hade bara livräddning kvar som blev marsh(?) pannkaka att göra,     livrädd helt enkelt!
Det hon sa var " vill du veta vad du fick? "  1.30, PRECIS det man ska ha för mvg!
trodde inte ens jag skulle nå vg knappt, första gången på länge jag blir stolt över betyg :)
Resten av skoldagen sög, känner mig så slappkorv HAHA!

Nu ska jag snart börja kika paradise hotel avsnitten har jag tänkt (Y)

denna dag kan väcka lite minnen och tankar.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: