billie holiday

yo folks, dåligt med uppdatering jag vet.
Klassfesten va kul iaf, åkte hem med bil full med sjungade guys på natten och somnade gott, tur 'hade jag att må bra dagen efter höhö, faktis ute och övningskörde 2gånger då och gick promenad, dags för uppkörning snart sa pappa och att körkortet blir billigt, heh nejdå men det är ju kul att höra 'när det går bra!
Fråga inte var alla oppostrofer eller va'd de heter kommer ifrån för de 'kommer när man sudd'ar, cpcpcpcpcp
Umgicks med melissa i förrgår, tog med lite killar och spelade fotboll tills bollen försvann, hah suck.
Och igår var jag till Avest'a med mamma men hitta ingenting, crazy, det jag ville ha 'var slut så nu ahr vi beställt som kommer sen. Köpte' i'af en skyddsväst till pållisarna. Red' barbacka med Linnea på Ingela', supermjuk och überbra! :) Hade aldrig provat trava' utan sadel förut så det var spännande' och kul när de gick bra, kände ibland att de va nära att jag ramla av, ooopsi! Gick en promenad med Morritz sen, när jag kom tillbaka stog britta (fölet) utanför hagen och åt gräs, så chockad som jag blev försökte jag muta in henne men hon ville inte alls och inte stå still, ändå kuta hon in i stallet och skrek efter mamsing, till sist smet hon under tråden som hon måste gjort ut också, galen brud. 
Än så länge idag har jag vart ner till rockan sockan i stallet och fixa, sprang en' vända också så skitbra. Känns faktis kul att jag på kort tid höra att jag' börja försvinnat, nej men slankare ut, asbra för jag ser det inte!
Föresten så har jag fått blåmärken på insidan av låren från igår, haha!
'Ska försöka hinna städa rummet lite innan melissa kommer hit senare idag också, skojj :)

Här får ni dagens fast lite snusk och jag förstår inte alls hur hon lyckades skita UTANFÖR, hah kul tjej


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: