don´t blame it on sunshine

och idag (igår nu) har det varit varmt varmt igen, tog bussen till Fagersta och simhallen med sara och en hon känner så nu har vi lekt av oss i poolen, haha. men det och att ligga och sola lönar sig, jag kom hem bränd över hela kroppen kan man nog nästan säga, hehe jag lyckas. Det är så snyggt med en vit rumpis, heh not. Tog fram vattenspridaren här hemma också så småsprang lite genom den också. Kan också säga att datorn är på lagning än så kan inte lägga in bilder från systemkameran, it sucks.
Har bänkat ner med täcke och kudde i soffan så tänkte ta slagget nere i soffan istället som jag hoppas blir svalare, tur hänger katt oliver med mig även dit, bebis hjärta som alltid sover med mig

ibland undrar jag vad du tänker


även om jag inbillar att det är brunt är det mesta rött,än så länge iaf böhö

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: