redhead

justja, färgade systers bruna hår till rött igår men hur mycket som fastnar efter någon tvätt visar sig, tufft tufft! Jag längtar tills jag ska göra förändringen med mitt håår men väntar i risk för att det ska blekas för mycket nu.
Glömde också berätta nåågot så viktigt som att jag bokade tid på Lagunen igår till ögonbrynsplockning, så värt nu buskbryn!
Segt väder ute, hatahatahata. Var ner till stallet och mockade åt morritz och brille och gick en promenad med morrisen innan regnet föll som ett vrak, när jag cyklade hem... Men men iaf, annars har jag bara degat, kollade på ett one three hill avsnitt och tårarna föll som attan, så förstå när jag ska se mer av det. haha jag är extremt känslig vid sådana filmer/program. övningskörde till fagersta dit mamma skulle så köpte med dip hem så det och basta får bli min fredagkväll, det känns ganska skönt-
haha och just ja, dagblind så vet inte om det var i förrgår eller igår som jag var med Melissa ett tag, vi badade iaf jacuzzi hemma hos oliver och jääkla kanin! Jag som är så djurvän och klappade rabbit blev galen och bet mig i fingret så jag börja blöda och attakerade melissas fötter, hehehhe knäpp

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: