tjoho!

Sitter ni och väntar tills de ska beställas pizza och sedan åka till Karbenning och sova hos Melissa :) Imorgon hoppas jag att vi kanske skulle rida islandshästarna och sedan på klassfest hos hannis i lilla Klingbo med gamla klassen, kära 9D <3
Så de blir nog superkul ;D
Vi träffades igår också några från gamla klassen vid sjön plus louiie och kakke, grillade mashmallows och såndärnt till regnet kom, sug.
Får se om jag kanske skulle ta mig upp en sväng på Ingela på söndag och Linnea på brille också :) Nu åker ju Daphne också på betet så tråkigt så tråkigt.
Nu är det bara att bestämma om jag ska ta med mig vin eller cider, höhö
Ha de gött all of you!

blä att man drömmer om personen när man sett den, kanske en saknad?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: