00:37

nattbloggar yoyo.
Jag var så himla säker och jag visste det! Vår kära vän emma grejjade körkort idag så vi är så stolta och glada för din skull nu emma! :D:D
Jag och lollo hängde på ica och konsum och ville överraska med tårta eller dyl. men kom på att det var tacobuffé idag, så vi frågade helt enkelt så vi drog dit med henne och martina, skapligt gott och lika mätt varje gång (y)
Sedan hängde vi runt lite, nu har jag nyss ätit massa popcorn och ska bränna på eva & adam ( ni som inte vet så är det den bästa boxen man kan ha,så jag är glad att jag fick den av johan förut. ingen älskar eva & adam som mig <3 )

Imorgon ska jag köra lilla brillisen i stallet antaligen, hih mysis. jag sitter i en liten kärra bakom och fixar farten så går det undan, fast skulle ju kunna tömköra så jag också får röra på mig och springa efter. Vill ju göra någon slags träning varje dag (Y)

Det här var min moment,    peace fifän.

KOMMENTARER


joooooho jag gör :O! :)

2010-06-17 // 14:21:02
Emma

Tack Sabine :D <3



ooh aa fi fän!

2010-06-17 // 16:19:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: