blåjeans

Hey, w'zup?  det ska jag berätta för er, håller på och äter vattenmelon och faktis städa rummet lite. Jätte ledsen att jag inte hittar mina svarta cykelbyxor som jag använt en gång vad jag vet, känner ni inte igen ett par hemma hos er är det mina. Men jag antar och hoppas att dom gömmer sig här ba.
Tidigare var jag ensam hemma så dammsög nedervåningen i mina kilklackskor, hah dom är så bekväma.
Sen kommer katarina och plockar upp mig med transporten så ska vi hämta hem Roquine från betet som ska opereras imorgon och stå i sjukhage hemma i veckor sen. Så nästa vecka är hon min så jag ska mocka och pyssla om frökenfia så hon mår bra :) Ska också förhoppningsvis köra brille imorgon och rida Daphne på tisdag och lördag, kanske med Linnea en dag också ? :)

KOMMENTARER


Linnea

Jaa :D här ska de ridas (: haha ^^ jag rider ju i stort sett varje dag om hon inte vila ngn dag då ^^

2010-06-21 // 01:03:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: