djungelns lag

hallåådär kötta blåbääär.
Idag var en seg dag, vaknade tidigare än jag vill som vanligt, låg och försöka pressa ett tag men det blev tråkigt.  skulle ner och köra brille men fick höra att han redan varit ute, hah suck. Men gick iaf och hälsade på pållarna och lilla britta började gå efter mig ist för mamma, hah sötfis :)
Sedan rensade jag lite rabatt men sen dök sniglar och en groda upp, det var bara nog! Jag och lollo gick och köpte glass och satt på bryggan och jäklar va killar kan va dumma mot barn, få men för livet haha.
Nu väntar jag bara på att Katarina ska ringa så ska jag åka med och hjälpa att spruta hästarna med myggmedel och grejs i Olsbenning :)

Och just det lollo , här ser du ett prov på hur tältet såg ut, vi får plats om vi ska ha det!


ful tummen upp

KOMMENTARER


sv: Jo men det kan jag nog :) jag kan på midsommar, då är jag hemma och är hundvakt för mam & pap är borta. Men du kanske ska festa? :P Tänkte vi kunde ha filmkväll annars :D

2010-06-17 // 20:38:10

det blir jätte bra! (Y)

2010-06-17 // 21:15:16

sv: Jag kan inte må, ti & ons iallafall, men typ torsdag? :P Tror jag iallafall :)

2010-06-18 // 07:55:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: