galopp

att jag kunde bli så nöjd med den här dagen, det som gjorde mig så glad var dääpphne. När jag klippt hår (frisören tyckte också jag skulle passa asbra i den hårfärgen jag vill göra men tycker också jag ska vänta så det inte bleks så det gör jag) red jag och Daphne ut med Linnea & Ingela och det gick såhääääääääääääär bra och var såhäääääääääääär kul! Roligaste vägen där vi kunde galoppera loss och jag älskare!  En riktigt svettig pärla blir hon, blir så happyfaace på na! Så den tar vi många fler gånger linnea ;D
Sen åkte jag och lollo och doppa oss i sjön lite, huhu lite kallt först.
Nu tänker jag kolla vampire diaries. Nej tänker jag inte alls jag undrar vart fan det tagit vägen, slut?!
2 dagar va. peace and love


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: