häst fotboll klipp

inte överdrivet många läsare men betydligt mer sidvisningar. Känns som jag bara skriver ovärt, orkar inte engagera mig i att direkt skriva om samhällsnyheter.
Mer om vad jag gör heh :]  Idag började mitt högra öga grina som igår när vi åkte hem, vet inte om jag håller på att få tillbaka pollen eller va det nu är för allergi, som mest tar på ena ögat haha.
Var kanske det som gjorde att jag var snorig idag så skippade att rida fast jag fick, men vi hämtade hem tösen och annars har jag bara, hittat cyeklbyxorna!! kikat på VM, yey brasilien äg. Men imorgon är det dags för portugal, det bästa enligt mig. Sen har jag klippt av en tröja jag fick ta hos en pojke som ska bli ett linne, men inte kan jag kalla att det är lika på sidorna, haha nej nej och sen att hela bh:n kommer synas är en annan sak också. men skulle börja sy men symaskiner är inte min grej, vi är osams.
Så det slutade med att den står kvar där nere på köksbordet, fy den.
Nu har jag inget mer att uppdatera om,  tjoooong!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: