häst & värme

hallå hallå, först kan jag ta och säga att den bärbara är på lagning så vet inte hur mycket jag kommer sitta vid datorn här nere, segaste i världen..
aja, iaf så var jag i stallet från kl halv 12 kanske till halv 5, en riktig dag alltså. Ridturen med Linnea & Paulina var jätte härlig, att få rida vid ängar och att galoppera när Daphne är världens bästa(Y)  Följde med Linnea och köra brille, så klantig som jag är skulle jag ställa mig upp och se bättre på vägen då vagnen rulla och stanna så vi trodde jag skulle flyga över kanten x) Sen tog jag ju hand om stora tjejen som är så fin om benet, stackars som bara står inne blir helt stressad och hur svettig som helst. Så ni får en bild på hennes fina ben.
Sen hann jag sola lite sen gick jag och lollo och köpte twister och ner till sjön ett tag, sen ville jag jätte gärna ha chips och dip ikväll, så det köpte vi båda (Y)
Ska försöka hålla mig vaken och se fotbollen med Mexiko inatt, men de får vi se..


Paulina och nya Clark :)

Bästa bästa daphne

Har fler jag jätte gärna vill lägga ut men har inte alls tid, tjarå

KOMMENTARER


Linnea

Haha, börja skratta när jag läste inlägget, om din lilla fail XDD nää fyyaan va kul de va XD RQ hade fått kommit ut i en liten hage idag när jag kom ner till stallet vid typ 19.20 (:

2010-06-22 // 23:48:36

har hon ännu en ny häst :P?

2010-06-23 // 07:56:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: