in search of

tjoho var ner till stallet vid 9 och red Ingela åt Linnea som måste fått sig ett gott skratt igen ;) Riktigt pigg var Ingela och kuta kuta snabbare hela tiden och då lyckas jag alltid tappa ur fötterna när man rider i paddocken -.- Men annars gick det väl bra med söthöna :D Annars var det vanlig skötsel av Rouqine och beta henne ett tag. Nu verkar solen inte vilja komma fram så mycket , suck.
Igår var jag duktig iaf och sprang med stallhunden Alice när jag kom hem från fagersta och sedan sprang jag själv också så jäklar va trött jag var. Och dirr jag kommer hem kommer papi med mer jobb att slänga på stubbar och grenar på lasten hem -.- kollade fotboll sen men somnade lika snabbt (y)

Hoppas på att vi ska åka och hämta min mobil idag som äntligen har kommit, har längtat så mucho!
Slänger in lite mer bilder från stallis i tisdags eller när det var, har inte tagit på mycket mer så !






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: