jobbjobbjobb

eeey, idag har jag varit medom en riktigt lång dag, nu har jag varit vaken i ... ska bara räkna... 18timmar! Cyklade till stallet till 7 och började kratta hagar och slänga skräp osv. det tog inte lång tid innan myggen hittade mig, hela armarna fulla och pannan, hah snyggt så helt röd var jag i pannan så fick använda myggtvål och hästarnas myggspray i pannan och armarna, kände att blickarna drog till min fina panna (Y) Vid 2 var jag hemma kanske, åkte till nästa jobb med papi och fällde träd och slängde i högar för att tjäna någon liten cashsumma iaf.

Sedan blev det något så roligare som att åka bil med emma första gången med henne och sara & louise. Vi hyrde film och såg hos sara och sånt därnt. Emma skjutsade hem oss och nu sitter jag här bänkad, pumpar peace and love musik och spekulerar spelschemat, nu är det nära!

Nej nu har jag inget vettigt att skriva, inte för det andra va heller heh. men tänkte om ni ville veta bara liks. Ist får ni ett träd som ropar " tiiimber"

KOMMENTARER


köpte min på ica, och det fanns bara vita! rotade igenom helga högen efter svarta. men icke. du då?

2010-06-20 // 15:53:10

haha åh, nice ;)

2010-06-20 // 18:24:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: