längtan

bra saker sker.
Lovet känns så hiiimla segt, vad ska man göra liksom när det inte är sol?
Övningskörde iaf till Avesta och kikade mobil och körde hem, och vi överlevde så jag antar att det gick dugligt :)
Så nu är en fåne beställd, en samsung jet, JAG aldrig hört någon som har en sån så det blir nog kul att se sig lite ensam om den i denna trakt, det är ju trots allt sony ericsson som säljer mest antar jag, och det skippar jag den här gången tragiskt men sant, har haft samsung förut så det litar jag på ändå.
Sedan gick jag och mami ut och gick en promenad och sist in på konsum och hämtade ut biljetterna till kent, ja det blev på riktigt, det sker! Så den 7augusti klockan 8 står familjen bänkade för Kent och det känns hur jävla grymt som helst. Peace and love om någon få vecka och sedan kent igen på det, härligt
Sen åt vi bakad potatis med röra och jag kollade top model finalen.
Och nu sitter jag bara här, vad står på tur att göra, lite tomt. Har iaf spelat massa trafikspel idag också vilket bara är att nöta nöta nöta.
Imorgon åker jag iaf över och simmar med mamma :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: