smärta

jag kan gott klaga lika mycket som de andra om hur ont de har i kroppen efter att åkt tub igår, det är hemskt hur jävla ont man kan få precis överallt, t.o.m PÅ halsen, så nu har jag käkat ibumetin i hopp om hjälp. och jag åkte 3 gånger alltså mer, har bara mig själv att skylla men så kul!
När jag kom ner till stallet föresten så var nutsi & belinda också påväg till bete så fick säga ajdö över sommaren, usch och fy, sen hämtade jag rouqine så daphne blev själv i hagen, alla ungar borta nu. Plus att rouqine väger väl 500-600kg och trampa mig på foten med frambenet och sedan bakbenet lååångsamt, riktigt skönt må jag lova så foten mår bra! Dom andra busarna hade det bra när vi kom med sista av daphnes barn till olsbenning,javisst det är en riktigt morsa till bästa barnen jag rider! nu är det mat och chill för dem.
idag är det 3 veckor till peace & love och imorgon kommer bandsläpp, nervositet

godnatt!

KOMMENTARER


as nice bild ;)

2010-06-12 // 16:55:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: