sol

dagen har inte kommit så långt men har redan hunnit grina och kisselura i skogen, heh. Duktig bine, jag var ute och sprang lite kors och tvärs, rädd att jag skulle komma fel i skogen så la ut grenar där jag kom ifrån hehe. Men jag kom allt rätt, sen sprang jag lite hit och dit. Väl hemma gjorde jag någon situp och hoppade matta med studs. Och igår simmade ju mamma och jag, och jag fick köra ensam med mamma för första gången, heh lite nervös var hon.  Senare var jag ute och gick en sväng (y)
Nu sitter jag och väntar och hoppas att tjejjorna ville göra något och kanske grilla engångs grill.
Väldigt sugen på att fota fin natur också.

KOMMENTARER


sv: Ja det måste vi ju :D! Jag ska försöka hitta någon dag jag kan ! :)

2010-06-16 // 17:25:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: