sommarlov och studentfirande

Slutade skolan i fredags, ingen speciell avslutning sådär i tråkigt väder men gick iaf hem till sara efter avslutningen med henne och lollo och bakade en annorlunda tårta och sedan städade vi litepå flora innan vi gick tillbaka och kollade på film och jag somnade heh.
Igår var det tagga och blåsa ballonger här hemma i förberedelse tills släkt kom efter systers student. Alla var jättefina och kan inte förstå att vi ska stå där nästa år. Kollade på flaken och allt med loouie, hon var glad. Sen åkte vi hem med kusinerna och mormor och åt mat och tårta med bus.
Fick lite pengar i present och halsband jag velat få & en helg i Göteborg i augusti med family på hotell, vilket betyder shopping och Lisebeeeeeerg så fysatan va kul!
Igår var lollo och bea här och prata och dippa lite, kom på att kent har sommarturné så kollade när dom spelade för har velat se i eskilstuna eller stockholm. Längst bak kollade jag noga och såg i Göteborg, den helgen vi ska dit, SPELAR DOM
Så tog mitt lilla snack med pappsen som också gillar så ska vi försöka få med syster så vi kan gå allihopa där på kvällen, shit va dröm för de räcker ju inte med dem på peace & love.
Så nu är jag extas och full av hopp.






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: