yey

helt underbart, strålande. Bästa portugal spöade upp koreanerna totalt med hela 7-0, målen rasade in! Och så glad att Ronaldo fick komma med ett mål också (y)
Vet inte varför men Portugal har alltid varit min topp, favorit, inte bara laget utan landet, skulle inte tacka nej till en resa dit :)

Efter det kunde jag åka ner till stallet, Roquine såg riktigt eländig ut på benet, stackars pluttan :(  Hon började med att ha sönder lädergrimman, höh (Y) Sen mockade jag och körde brillebus, liade gräs åt hästarna och tog in hästar med Carina och sånrt därnt,lyckades fota lite också men vill få fina på blommor vilket jag hoppas jag får tid till imorgon. sen var det bara pysa hem till Spaniens match mot Honduras som dom vann, bra bra!

Imorgon blir det mock mock i omgångar åt Roquine om hon står inne, sen ska jag rida ut på Daphnis med Linnea med Ingela och Paulina med sin nya pålle Clark som kom idag :)

Nu ska jag tipsa er om en av Kents nya låtar från skivan " en plats i solen " som nu släppts
Kent – Gamla Ullevi

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: