hey, soul sister

tjooooooooos, nej jag lyckades ju inte pluggat nästan något igår, tacos var lika underbart som vanligt & på kvällen kikade jag på new moon, über är det, längtar så till eclispe!
Men får ta på mig det och sitter och skriver av nu och pluggar idrotten, fick suget av min vän louise att göra kladdkaka till men tog till ett nej, gjorde iordning vegetarisk tacos & en bit av min herman kaka.
I skolan gjorde vi ett profiltest, vad man hade mest av eller nåt (?) glad att jag fick naturklok, känns lite som jag eftersom jag vistas i naturen många dagar, hah nu lät jag lite som en skogsmulletönt som plockar svamp hela dagarna, men natur är härlig.
Carina från stallet ringde ja , typ nyss så ska skynda mig till stallet imorgon efter sjukgymnastiken och mocka åt shaquine + att Daphne var ledig att rida på torsdag & fredag vilket är bra eftersom min praktik börjat då så jag slutar betydligt tidigare än nu, det är bra dom här veckorna så jag hinner rida eftersom det är lite illa ibland just nu, men det mesta beror väl på att det är plugg hela tiden som tynger ner, fast jag inte pluggar jämt.
Nu gosar min pepsi katt mot min kind och dregglar, fy så nu ska jag plugga vidare.
Föresten blev hatten beställd när jag var uppe i Sälen, kände att den skulle va nice på fotografier för har inte bestämt om jag skulle våga använda annars, visar sig.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: