kärleken väntar

Mycket riktigt så var vi ute hela förmiddagen,jobbigt med vädret bara men barnen var grupperade till olika stationer där jag & läraren skötte kaninjakt så fick springa fram och tillbaka och gömma kaniner i snön, men det var roligt att se hur de kämpade och det är så härliga ungar som uppskattar att man är där så åh vad glad man blir! :)
När jag kom hem blev jag sugen på att baka så har gjort muffins med bl.a blåbär,vinbär & björnbär i, mumsigt! :) Försökt fått tag på en guube som jag ska fråga sommarjobb av men har ikke svarat, känns tråkigt och hopplöst att få jobb nu när man inte fyllt 18 eftersom det blir så begränsat och att man nästan är för gammal för att söka inom kommunen, men det ska jag ändå!

Skönt att för första gången på länge ha en helg planerad tror jag! Så tråkigt när det aldrig finns något planerat, men nu gör det, knappt så jag hinner med stall.
Mindre skönt är att jag har jätte ont i min hand.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: