sommartid

Nejdå, vi släkte faktis alla lampor igår och ersatte med ljus, hur mys som helst! Och en timme dör man inte av så varför inte göra så en gång i veckan eller månaden för att kanske förlänga liv! Så ofta tycker jag det borde vara iaf (;
Idag har jag cyklat till stallet, Nutsi har ju blivit halt igen så blev bara mock och massa borst för jäklar vad hon fäller hår pärlan! Och sen borstade jag ruben tuben också innan jag begav mig hem.

Nu är jag trött och har bäddat rent i sängen,dammsugit,dammat och kanske ska orka tvätta fönsterna t.o.m? Sen ska vi iaf äta våfflor igen, mumma!
Har kollat en massa på min nya blommiga blus idag, så nöjd med köpet!
Imorgon är det praktik igen, vi skulle vara ute hela förmiddagen eller något sånt och ha påskaktiviteter, tror jag skulle gömma påskharar i snön som dem ska leta på, haha!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: